Wonderful_mom eğer sürekli yıkarım diyorsanız 0-3 ay olarak az alın. Ama diyorsanız çamaşırım biriksin öyle yıkarım o zaman 0-3 ay sayısını arttırın. Bebekler ilk doğduğunda vücut ısılarının dünyya alışması biraz zaman alıyor. Ki nisanda çok sıcak bir ay değil. Ben bu sebepten uzun kollu tercih ettim yenidoğan ve 0-3 ayları. Zıbınları kısa kol aldım. Boyunun uzun olması ihtimaline karşı patikli almadım. Zaten hastane çıkışında mevcut patikli. Geriye kalanları hep 3-6 ve 6-9 aylık aldım kısa kollu ve sıfır kollu olmak üzere. Ben netten aldığım için hep yorumlarına bakarak aldım. Çünkü kimisinin kalıbı dar oluyor 12 aylık kıyafeti 4 aylıkken giyiyor, kimisinin de geniş oluyor doğru düzgün giyemeden mevsim geçiyor. Büyük alırsanız size de avantaj her türlü giyer ama dediğim gibi kalıp ve ay hesabını iyi yapın alırken. Ben 9 aylıkları uzun kollu tercih ettim. 3-6,6-9 ları kısa ve sıfır kollu olarak tercih ettim.