CasperSedef 2 senedir bu illetten kaçmayı başardım. 24 haftalık hamileliğimde bu virüse bende yakalandım. Var mı benim gibi bu aylarda covide yakalanan yakalanıp doğuran. Morale ihtiyacım var 😭😔
Ggzzmm07 CasperSedef aynen 2 senedir kaçmayı başardım en korktuğum şey gebeyken pozitif olmaktı ve başıma geldi.23 haftalık gebeyim ve pozitif olali bir hafta olmasina rağmen hala iyi olamiyorum
Hallos Burda okuyorum cogu gebe atlatiyor canim Stres yapmaa boll cvitamini,su tuket hatta bal limonsu icebilirsen bogazinida rhtlatir🌸 Rabbim sifa versinn
Kadriyeb Merak etme canım moralini yüksek tut kuzenim son haftasında covidli olarak doğurdu çok şükür sağlıcakla geldi bebiş annede gayet iyi
CasperSedef Wonderful_mom bendede var bende iğne vuruluyorum. Enox anti kullanıyorum. Siz nasıl kullanıyorsunuz. Bana eşim kolumdan vurdu bugün ilk defa
EsraKrkmz Bende 34+6 iki gun önce covid oldugumu ogrendim grip gibi geçiyor insallah sagsalim aliriz kucağımıza meleklerimizi.
CasperSedef Wonderful_mom valla bende başta güvenemedim ama el mahkum sağlık ocakları da kapalı bugün. Doktorum çok kolay kendiniz vurabilirsiniz dedi. İnternetten videosunu izledi çok kolaymış diye. Vurdurdum bende