Bsrkya Merhabalar herkese sizce yeni doğan bebek için hangi marka hangi model biberon olmalı sizler neler aldınız?
Oznur35 Bsrkya ben avent aldım 120 Ml olanı hatta şuan baya indirimde almayacaktım bu fiyata düştüğünü görünce aldım bide wee nin büyük cam olanı aldım avent için içinde durumu olan varsa alsın derim gaz problemi için gerçekten çok iyi 👍🏻
LawyerEce Bsrkya Philips Avent 0-6 aylık cam biberon. En çok tercih edilen bir marka kendisi. 3 yıl önce aldığım bir markaydı hâlâ kullanıyorum kalitesinden eksiklik vermedi.
mirage333 Bsrkya ben lansinohun plastik olanını aldım (2li setini). Cam daha iyidir ama bebek daha küçük kırılir falan diye plastik aldım.
Bsrkya Oznur35 bende Avent düşünüyorum ama ilk aşamada küçüğünü almak lazım demi? Birde cam ağır olabilir plastik olsa nasıl olur ?
Oznur35 Bsrkya bende küçüğünü aldım ama camını, önemli olan cam olması değil mi zaten ? Yeni doğan kıracak değil ya bence büyüyünce çocuk sağa sola atacak plastik o zaman alınır bence
burcuo mirage333 Ben de aynı setten aldım. Bebekler daha kolay tutuyorlar diye okumuştum, camlar ağır olduğu için zor olabiliyormuş. Plastik ama bebeklerin kullanımına uygun türden sonuçta.
Zynp44 Bsrkya dr browns almayı düşünüyorum gaz için tek tavsiye edilen. Ve direk büyüğünü alacağım zaten pahalı. Eğer gerekirse daha sonra bir adette küçük alırım ama gerek kalacağını sanmıyorum
Zelissalb Bsrkya Philips avent cam biberon aldım emzik kısmı anne memesiyle eşdeğer olduğu için meme reddi yasamiyorsun o yüzden onu seçtim
Ozgebhb Bsrkya öneri üzerine aventin biberonunu aldım biri en küçük boy diğeri büyük plastik maddesi ama camı pek önermediler yeni doğanda ağır olduğu için
Merve234 Bsrkya e bebekte indirim vardı tek damla 120 ml avent aldım birçok mağaza gezdim tüm satış personelleri aventi öneriyor
yyagmurrsenn Bsrkya @HavvaNurr38 kaşık biberon kullanın meme reddi ihtmaline karşı. 1 ay sonunda lansinosh small biberon onerim
Minikpandam1 Kızlar biberon ne için alıyosunuz kuzular bebeğim 4 aylık oldu hala biberon almadık gerek yok ki biberona şimdilik inşallah meme emeerler ihtiyacınız olmaz para vermeyin bence hemen
Minikpandam1 Kızlar biberon ne için alıyosunuz kuzular bebeğim 4 aylık oldu hala biberon almadık gerek yok ki biberona şimdilik inşallah meme emeerler ihtiyacınız olmaz para vermeyin bence hemen