Merhaba herkese.3.doz biontech aşımı doktorumun tavsiyesiyle bugün oldu .bu hafta 12.haftamı doldurmuştum.Olmadan önce endişeliydim,şu an sadece kol ağrım var ama yer yer kasık tarafına ufak ağrı hissediyorum,aşı ile ilgili midir? Hamileyken aşı olanlar tecrübesini paylaşırsa çok sevinirimm..