Hilal0696 Gizemnur51 ara sıra kasılma dışında başka bişeyim olmadı zaten nts de de sancım çıkmıyor doktorum 41 e kadar bekleyip yatis vereceğini söyledi
Civcivim000 Hilal0696 36+6 şuanlık erken ama bu haftalarda çoğu kişinin bahsettiği şikayetlerin hiç biri yok bende 😀yalancı sancılarmış çatı ağrısıymış göbek inmesiymiş falan😅 muhtemelen süresini sonuna kadar kullanacak bizimki de diyorum 😅
Gull35 Hilal0696 baskılar kasılmalar var ama gelen yok gelmezse pazartsi yatis yapilcak suni sanciyla 🙈
Gizemnur51 Bende 39+1im sabırsızlıkla sancımın gelmesini bekliyorum artık belden ağrım oluyor ama şiddetli ağrı artışı olmuyor
Happycivcivmom Happycivcivmom şimdi 5 yaşında hala yakamdan ayrılmıyor seninki de öyle olacak 😁 yerini sevmiş çıkmaya niyeti yok
Civcivim000 Hilal0696 benim yukarda baya kişiye göre değişiyor her şey sanırım herkes aynı şekilde yaşamıyor her şeyi sağlıkla gelsinler artık ne zaman isterlerse o zaman gelecekler mecbur 😀