Saelif beyzanuruzumcu8087 yani normal benim ki 30 haftalik yeni yeni oynamaya basladi endiselenmeyin akliniza cok takildiysa doktora gidin
Ipekkarakus0 beyzanuruzumcu8087 dün bende yaşadım aynısını canım korkuyla doktora gittim direk cok şükür bi sıkıntı yoktu doktorum bu haftalar tam düzenli olmaya bilir dedi ama için rahat etsin bi git hastaneye istersen
6464_iiiaakk beyzanuruzumcu8087 Sağlık ocağına gidebilirsin sabah erkenden ultrason olmasa dahi kalp atışını dinlersin yada çok paniklediysen acile git bence ne olur ne olmaz