Elifoz28 benim sağ kasigim agriyor ama enfeksiyon var bende ondan sanırım fakat sirt agrisi çok çok fazla bu bence sirt kaslarimizin belimizin güçsüz olmasıyla ilgili ama sizde de enfeksiyon varsa bel ağrısı yapabilir. Bir de benim göbeğim hiç yok gibi akşamlar belli oluyor 😀😀😀