Esrakky Selam kizlar cinsiyet tahmini yapıyorum ama tek şartım öğrendikten sonra doğru cıktı veya cıkmadı diye yazacaksinız 😄 ilk benimkini atiyorum hem tahminde yapın ben erkek diyorum ama baklim https://resimyukle.io/r/bBzHipzkoM 🌼
Canpolat Bebiscann fasulye gibi ondan mı öyle dediniz acaba bizde 11 haftalık olacağız tam tamına kese fasulye 😀
Canpolat Pemberuya benim baştan beri doktorun dediği bebek hafif sağda der en son ki 8 haftalık resminde de kese tam anlamıyla fasulye sanırım erkek diyorlar ki çoğu erkek dedi anlamadım bakalım martın son haftası gibi öğrenicez 😀
Esra_G Esrakky 12+1 hali en son elimde olan :) cuma randevuya gidince öğrenirsem yazarım 15+4 olcak belki gösterir 🌸
smnrsmnr Asuman_1 imge yükle var netten arat oraya fotoğrafı yükle aşağısında link var kopyala buraya yapıştır. Bende yeni öğrendim 🌺
KaderKeklik Asuman_1 aşkım gogleye imgresim yükle yaz girdikten sonra yeşil bı yazı var resim yükle sonra yükleme bittikten sonra altta kopyalaya bas sarı yanıyor buraya gir direk çıkıyor klavyeden
KaderKeklik Esrakky https://imgyukle.com/i/EQ6Vsj https://imgyukle.com/i/EQ6QVU https://imgyukle.com/i/EQ6nFo Sen Yeterki işte canimm😀