aslhansrc1 https://imgyukle.com/i/EQbDxq https://imgyukle.com/i/EQbzQv https://imgyukle.com/i/EQb2op
aslhansrc1 Zehragniken pozisyonu uygun degil diyor başka doktora gitttim 2. Hafta önce kıza benziyor ama net degil demişti 🤔
aslhansrc1 Zehragniken kız cocuklarında da çıkıntı oluyormuş diye okumuştum bilmiyorm bakalım 28.inde baska doktora randevu aldım
Badenin_annesi aslhansrc1 evet canım benimkide göstermiyordu bir çıkıntı gördüm büyürse erkek büyümezse kız demişti ama kemik yapısından kıza benziyor demişti banada