Loyam canım bence kesinlikle yaptırma ben ikiz hamileydim foktoruma güvendim yaptırdım ama keske yaptırmasaydım o kadar etkiliyo ki böbrekleri o şeker iki hafta sonra idrarda protein kaçağı çıktı hemde en maksimum 300 çıkması gerekirken bende 900dü yani şekeri yaptırır yaptırmaz düzenim bozuldu. Protein kaçağına bağlı tansiyonum çok yükseldi preaklamsi başladı , ödem tuttum ve ayaklarım yüzünden yürüyemez hale geldim. tek sebebi şekerin böbreğimi bozması. Ve bebeklerim iki hafta boyunca yükselen tansiuon yüzünden bebeklere kan pompalanamadığından beslenemedi ve 30+6 da sezeryanla acil doğuma alındım. Şimdi kuzularımın kuvezdeki 25. Günleri.
Sana tavsiyem arkadaşım bir hafta boyunca açlık tokluk kan şekerine baktır şeker testine girme derim.
Herkesde aynısı olacak diye bi kaide yok ama ben pişmanım çook. Belkide yaptırmasaydım kuzularım hala karnımda olacaktı. Dışardaki 4.haftamız anne karnındaki belkide 3 güne bedel kilo alım olarak asla unutmayın.