Ben de 19 haftalık hamileyim. Bütün belirtilerim kayboldu hamilelik öncesi olan halim gibi hissediyorum. Göbeğim çıkmış, iştahım açılmış olmasa hamile değilim diyeceğim ☺️Yalnız bebeğin hareket edip etmediğini anlayamıyorum. Doktorum 20den sonra net anlatsın demişti ama yine de sabırsızlanıyorum. Sizler hissettiniz mi hareketleri?