mrvty Merhaba sat’a göre 19+6 ultrasona göre 18+6yım. Haftaya cuma için detaylı ultrason randevusu alıcam. Erken mi bilemedim.
Nesomer mrvty detaylı için en uygun zaman 21-22 haftadır bebek daha çok gelişmiş olur ve doktor daha detaylı bakıyor
Gulistan4747 mrvty eviniz yakinsa şişlide osman özyurt var cok iyi bir perikolonok ben ona gittim cok memnun kaldim bebegim de surekli problem oldugu soylendi ama bakti hersey guzel dedi bende 22 haftamda gitmistim
Agg0207 Erken bence canım bana doktorum 26. Haftaya kadar yaptrabilirsn demişti 21. Haftada yaptrmak en iyisiymiş
Melhaercan mrvty canım randevuyu hemen vermiyor doktor sen randevuyu al 3 hafta sonraya veriyor sonrada geç kalma İnş
Meryem34 sudamlasi hiç bileğim yok demedi de 21-22 haftanda gel dedi merak ettim bende teşekkür ederim 😊
sudamlasi Meryem34 doktorunun adını Google a yaz doktor takvimi diye bi site var orda bütün uzmanlıkları çıkar☺️ o haftada çağırdıysa kendisi yapcak olabilir. Diğer doktorlar randevu al fln dıyo
mrvty Gulistan4747 doktorum prof rıza madazlıyı önerdi. Fakat biz hastanede bir perinatologa gideceğiz sanırım. Ne kadar muayenesi acaba?
YagizAsyaMom Bu cumartesi tam 21oluyorum 21. Hafta en ideal haftaymış organ görüp inceleme açısından ne çok büyük ne çok küçük dedi doktor
Dyg34 mrvty daha erken iyice gelişssin 21 en ideal zamanmış bosuna para vermiş olucaksın erken yaptırıp bekle bence bende18haftalık bende bekliyorum heyecan çok oluyor ama işte dua edelim sağ salim haberlerle çıkarız
caglademir ben 19+4 te girdim, herseyine bakabildi sorun olmadi canim. Zaten doktor oyle yonlendirmisti