limonlukekim0 37 deyiz. temizlik yaptim ve belimden yukari yukari yayilan bi agri var hafif kasigimda da var. 2. sezeryanim olcak. nst de sanci cikar mi ki. böyle mi başliyor sanci bilenler yardimmmm
hunilimom limonlukekim0 temizlikten yorulmuş da olabilirsiniz belden başlayıp kasiklara vuruyor agrisi oturtmaz sürmeli olur agri