fskzkya Kızlar testler de ikinci çizgi silik çıkıyo ve 17 şubatta regl olmam gerekiyordu olmadım. Yaklaşık 11-12 gündür regl olacak gibi ağrım var ve hala devam ediyor bu normal mi?
Htcnal fskzkya Normal , hatta gebeligin ilerleyen aylarinda bile regl zamani gelince sanci oluyor.Hayirlisi olsun ,insallah gebesinizdir💓
Htcnal Htcnal Ayrica gorselinize baktim ,bir iki gune belirginlesir insaallah.Yoksa hic cikmiyo o cizgi cunku.Tebrik ederim bence hamilesiniz,fakat cok cok yeni.
Htcnal fskzkya haklisiniz tabii,olumsuz bir durumda insan hayalkirikligina ugrayabiliyor.Insallah vardir,gonlunuzce olsun,tum kalbimle diliyorum🤗