irem_ekmekci55 Bal annelerim 🥰 uyku arkadasi almak istiyorum oğluma. Budizzz diye bir markanın beyaz gürültülü oyuncağını önerdiler size sormadan almak istemedim. Kullanan alan oldu mu acaba ??
MerveeD irem_ekmekci55 Bende ona bakıyordum ümranta da gördüm sürekli paylasıyor bu aralar bebegı de cok guzel uyuyormuş ama 300 küsür 🤦♀️ eşim ben pişpişlerim diyor 😂😂😂😂
lunam irem_ekmekci55 kullananlar genelde memnun, ben o yüzden yılbaşından önce almıştım ama martta kullanmaya başlayacağız inşallah 😊 ama şu an 300ü geçmiş bilemiyorum eder mi o kadar.
gamzecee irem_ekmekci55 ben aldım inşallah kullanmakta nasip olur 4-5 melodi var sadece onu çalışıyor o kadar ora veririlirmi bilmiyorum ama almış bulundum
irem_ekmekci55 MerveeD hahahahah çok haklı 😭🤣 bende ondan gördüm valla Bi gece iki gece pışpışlar bacım yine bize kalır iş 🤣🤣
MerveeD irem_ekmekci55 Aynen öyle eşim para vermemek ıcın ses kaydı yapacakmıs telefonuna pışpış diyerek dınletecekmıs 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ben alalım dedıkçe yeni şeyler buluyor ama bende istiyorum açıkcası dogsun da bebısım sonra alırım dıyorum uyuma sekline fılan bır bakıyım nasıl olacak
Fasulyeninannesi1 Ben aldim valla ninnisini actim karnima koydum fasulye oynamaya basladi 😁 insallah doğduğunda da ise yarar😁
lunam irem_ekmekci55 malesef öyle. Doğuma çok yoksa belki doğduktan sonraki duruma bakıp alınabilir. En azından 3-5 ay fiyatı değişmez diye düşünüyorum.
irem_ekmekci55 MerveeD kesinlikle canım son kararımız o olsun 😁 bakarsın gerek kalmaz bile innnnsallahhhhhh😁😁