Hsna1 Merhaba hanımlar 39+2yim 5gun daha var evet ama hiçbir belirtim yok arkadaşlarım hep 37 38de doğurdu diye evimin temizliğini yaptırdım kendi vücut tenizligimi yaptırdım ama ne gelen var ne giden oğlum bizi bekletmeyi ve yerini sevdi galiba doğumu başlatmak için ne yapabilirim sabredemiyorum artık çoksa agirlastim uyku uyuduğumda yok sağlıkla hepimiz kucağımıza alalım insallaahh
Sukranerolkaradag Hsna1 Ben de bugün yaptırdım tüm kişisel temizliğimi umarım geç gelmez de temiz girerim doğuma ya 😣
Masallina Hsna1 40+3 halen gelen yok 😄😄😄 senin daha var canım. Biraz daha sabret🤗 belki sancin gelir. Merdivende cikabilirsin etkili oluyormuş. Tabi bende olmadi orasi ayri bi konu 😩
Merope Arkadasim son 1 gun kala happy mom ekran fotografini gonderdi bana "son 1 gun kaldi ama bizde hala atraksiyon yok" notu ile birlikte. Ertesi gun acilen dogumu basladi ve minigini kucagina aldi :) Son gunlerde sabretmek zor sanirim, hayirli bir dogum gecirmenizi dilerim..
Hsna1 Merope teşekkür ederim sizede 😊ne güzel sağlıkla büyütsün inşallah evet inanın sabretmek zor geliyor
Masallina Hsna1 inan cok şükür hamileligim cok güzel geçiyor. Sadece gittikce endiseleniyorum. Bebek için. Fazla durmasida zararli 😔 . Hayirlisiyla doğsa bi.
Hsna1 Masallina Allahıma şükür benimde çok güzel geçti sadece son 1hafta kendimi pek iyi hissedemiyorum uykuda otur kalk yaparken inşallah sağlıkla kısa zamanda kavuşursun kavuşuruz hatta