Es12 15. Hafta hareketleri hissetmek için biraz erken değil mi ben dede oluyordu kıpırdamayınca birşey mi oldu acaba diye korkuyordum ama ben net bir şekilde 20. Haftadan itibaren hissetmeye başlamıştım kendime bi uğraş buluyorum hemen kafama takmamak için sonra da kontrole gün sayıyorum ben az da olsa kafam dağılıyor zaten sonrasında da hareket etmeye başlıyor bebiş 🌸