En son 6+3 de kontrolde doktor kistim olduğunu söyledi ve sol kasıkta ağrım olursa korkmamam gerektiğini söyledi. Bugün 7+4 günlük olduk sol kasık agrim ve bel ağrım var ve çok korkuyorum sürekli düşünüyorum normal midir böyle bişe yaşayan var mı yardım eder misiniz ?