busraeylull gebeligin 11-14 haftalarında yapılıyor. Devlet kontrolluysen eğer randevu alıp gidebilirsin canım. Doktorun söyler zaten ikili tarama zamanının geldiğini. Eğer özele gidiyorsan yine aynı şekilde hemen yaparlar uzun bi işlem değil ultrasonda bebegin olcumunu yapıp bir de senden kan alıyorlar risk hesaplamak için