Arifesahin Kızlar yenidoğan bebeğimde sarılık var nasıl geçer sürekli emziriyorum başka bi yolu var mi
Selin12- Arifesahin mama ver canım dönüşümlü benim çok şükür hiç çıkasım ilk iki çocuğum da çıkmıştı 13 lerekadar doktor mama takviyesi yap dedi
fatma-kpnk Arifesahin korkutmak gibi olmasın ama benim bebeğim 2 gün sonra 3 aylık olacak hala tam olarak bitmedi gözlerinde var sarılığı
Ebruhalime Arifesahin 2 çocuğumdada böyle yaptım, emzir emzirdikçe idrarını yapar o şekilde atabilir birde güneş görsün bebek ben camın önüne koyardım beşiği yüzü hep güneş alırdı, daha sonra geçti şükür 😍 şuanda 3. Gebeliğim 17+0 bakalım 🥰
Arifesahin @Selin12- benim bebeğiminde 13 te dün mamaya başladık ne kadar arayla mama vermem lazım acaba
Selin12- Arifesahin canım hani iki saatte bir diyorlarya ben 1 saat arayla dönüşümlü hem mama verdim hemde emzirdim yanliz mama yi şırınga ile ver
Fundish Arifesahin günde 550 ml süt alması gerek dedi doktor bir aylık bebeğim.bunu sür ve mama şeklinde böl dedi.memeni sağ ne kadar süt cıkıuor dedi .ben sağmayı pek beceremedim .günde 60 ml mamayı sabah 30 akşam 30 olrak veriyorum gün içinde sürekli emziriyorum .bizimde sarılık ve pamukçuk problemimiz var kilo alamamıştık mamaya mecbur başladık.arada karbonatlı suyla bebeğin ağzını silin bizim gibi olmayın .merdeyse 10 gündür gecmedi ilaç kullandığımız halde
momeda Sütün varsa bol bol emzir iki saatten fazla uyutma ki beslenebilsin sütün yeterli değilse doktorunun tavsiye ediyosa ek olarak mama da verebilirsin
Selin12- Arifesahin ben bu şekilde besledim bir günde 7 ye düştü doktorum bile şaşırmıştı nasıl yaptın diye
hil8 Çok az günde bir iki kaşık şekerli su ver canım ablam iki çocuğunada uyguladı hiç birşey olmadı geçti (kaynamış su)
Mamamia Arifesahin canım büyük ihtimalle bağırsaklarında yararlı bakteri az suan çünkü sezeryan doğumlarda oluyo genelde anne sütü ver .. başka birsey verme bence .. ♥️