Hanımlar selam ücretsiz olan anne karta başvuru yaptım tek seferlik ücretini de ödedim.Beyaz masa standı kuruluyor ilçe meydanlarında oraya teslim edilmiş.Oraya her gittiğim de bir sıra var ki mahşer yeri.Kartı direk evine gelen var mı o şekilde yapabiliyor muyuz