Zehraaaaaaaaaaa Blgnysr bende oraya gidiyorum memnunum gayet :) 20 gün sonra doğumum var. 10 martta ☺️☺️
Zehraaaaaaaaaaa Cemreninannesiii tam bilmiyorum ama normal 7 buçuk sanırım sezaryande 11 diye biliyorum eminde değilim. Benm özel sağlık sigortam var karşıladığı için sormadım hiç
Bkarabudak Zehraaaaaaaaaaa merhaba bende dilek hocaya gidiyorum çok memnunum salı gümü sezeryanım var sizinde sezeryanmıydı nasıl amleiyat hane süreci vs ordada size güven veriyormu