Ezgimls
Elektrikli göğüs pompası konusunda çok kararsız kaldım. Ben kararsız kaldıkça maşallah fiyatlar almış başını gidiyor. E bebek markası çift elektrik pompası 199 tl kullanan var mı? Sitede güzel yorumlar var. Yoksa biraz daha paraya kıyıp lansinoh ya da avent mi almak lazım? Bir de tekli ya da çiftli ne farkediyor ? Yani zamandan tasarruf mu sadece ? Ne önerirsiniz ?
Burcu59
Bende bugun almayi dusunuyorum o dediginiz pompayi. Yorumlar guzel burdada oneren arkadaslar olmustu o markayi daha once. Benim bu 3.bebegim ikisinde kullanmadim gerekte duymadim. Ama bu sefer cok fazla disarda oluyorum birakmam gerekiyo yada beraber cikiyoruz arabada emziremiyorum biyere gidip gelirken o aralarda mama vermek yerine benim sutumu icsin diye alacagim. O yuzden ihtiyacimi karsilayacaktir diye dusunuyorum.