[silindi] Bu uygulamada hamilelik çizelge kısmında 20 Şubat rahme yerleşme 23 Şubat test gösteriyor kafam karıştı
oznur-41 [silindi] bu sabah test yaptım negatif çıktı 2 gün daha var adetime eğer gecikme olursa bir de bu çizelgeye göre 23ünde yapıcam bakalım ne olucak🤷♀️