Kızlar 39+1 de ben de doğurdum. Önce sabah hafif belimden vuran 15 dakikada bir gelen sancılarım vardı sonra kahverengi lekelenmem oldu bir panikle hemen eşime ve anneme haber ettim bu arada ben 9 ay boyunca doğumdan korkuyordum psikolojim yerle yeksandı ben yaptıysam herkes yapar bence😂 lekelenme olunca hastaneye gittik 1 cm açıklık olduğunu söylediler eve gönderdiler annemi bıraktık eşimle eve geldik fakat sancılar sıklaşmaya başladı. Sonra eşim duramadı dedim hastaneye giderim ama girmem acil kapısının önünde biraz zaman geçirdik sancılar sıklaşınca ani bir kararla epidural istedim ve takipli olduğum hastaneye gittik normalde devlette düşünüyordum ama son anda vazgeçip kendi doktoruma gitme kararı kaldık şansıma o günde nöbetçi oymuş. Derken orda açıklığa baktı doktorum 3 cm dedi silinme %60 dedi yatış verdi ben epidural diye yalvarmaya başladım yatışım yapıldıktan sonra ebe muayene ettiğinde artık 4 cm açıklık olduğunu ve epidural olabileceğini söyledi anestezi doktoru geldi önce lokal anestezi yaptı belime sonra katateri bağladı ama o katateri bağladığında gelen rahatlık hiçbir şeyde yok resmen rengim yerine gelmişti 😄 epidural de olsa sancıları hissediyorsunuz bu arada ama daha çok adet sancısı gibi. 2-3 saat içinde açıklık tam seviyeye ulaştı ve artık doğuma aldılar 4-5 ıkınmada geldi oğluşum❤️ dikişim oldu ama o da hiç abarttıkları gibi değil üstüne de oturabiliyorsun yürüyebiliyorsun da ve çocuk çıktıktan sonra her şey bitiyor. Şimdi süt kokulu oğlum babasının kucağında uyuyor🥰 Allah tüm hamişlerin yardımcısı olsun inşallah diyeceğim o ki asla korkmayın başa gelen çekiliyor ve vücudunuz zaten ne yapmanız gerektiğini biliyor bebeğinize ve kendinize güvenin Allah hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah 🤲🌸