Arkadaşlar selam
dün gece den beri kramp giriyor dizimin arka tarafına son 2 haftaya yakındır bebek sağda toplanıyor sürekli simdi de sabahtan beri yürürken kasigimda ağrı gibi değil ama sanki tuvaletim gelmiş gibi oluyor 5 6 saniye de de geçiyor bir de iç çamaşırım çok az ıslanmış ama bu akıntı değil sadece şu gibi duruyor sizce suyum mu geliyor ilk gebeliğin anlayamıyorum ağrım yok bu arada 34+0 oldum bugün