Annetaze Şuan 9 haftalığım bir sonraki kontrolüm de 12 hafta olucam acaba cinseyeti belli olurmu. Erkenmi
LawyerEce Annetaze Pozisyon uygunsa tahmin edilebiliyor aslında ama yanılma payı çok da yüksek olurmuş. 12. Haftamda kız dedi 16. Haftamdayım yine kız ama değişir mi bilemedim.
Motherandbaby Annetaze ben 12+3 üm ikili testte doktor söyledi erkek, ama bebeğim çok açık gösterdi 😂 bebeğin pozisyonuyla da alakalı.
Pelinakcn Gittiğiniz hastanedeki cihazlara göre de değişebilir. Ben özele gitmeme rağmen cihazlar eski olduğu için o kadar erken tahminde de bulunmuyorlar mesela. Ama erkekse daha önce söyleyebiliyorlarmış sanırım