Susu_09 17 haftalık gebeyim
18 Şubat 9 buçukta ameliyata alındım . Ameliyata giderken o kadar çok korkmuştum ki Ameliyat hanede etrafımda görevliler hepsi birşeyler yapıyordu sonra bütün vücuduma narkoz verildi gözümü açtığımda herşey bitmişti odama geldim tekrardan gece kontrol altına kaldım ilk zamanlarda adet kanamasi gibi kanamalarin oldu tabiki sancılarım felanda oldu gece boyunca antibiyotik serumlar iğne derken sabahı ettik . Şimdi ise evimdeyim mümkün olduğunca yer çekimine meydan oku dedi doktorum full yatış verdi tuvalet için sadece ayaktayim yemeğimi bile yatarak yiyorum . Bunun yanı sıra hamilelikte olan ilaçlardan verildi . Üstelik haftalık iğne dedi ve iğne çok ağır halen iğne yerim ağrıyo . Derdi veren rabbim şifasını da veririr . Bugün anne olduğumu anladım. Herşey evladım için kucağıma alacağım başaracağım inanıyorum . Hiç korkma korkulacak hiç bişey yok …