Gozdem90 muz bende kabız yapıyor canım o yüzden arada yiyorum. Sık sık tuvalete çıkmamin nedenini bende ben gece bile kalkıp su içen biriyim çok terliyorum bunaliyorum sıcaktan su içme isteğim geliyor su bende gece hiç bitmiyor o yüzden malum wc ihtiyacı oluyor . Ben 8 gün yattım kuzum hastanede rahim ağzı enfeksiyonu yüzünden. Sancim çıkmıştı 26. Haftamda nst de ben hiçbirsey hissetmiyordum tabiki açılma da yoktu .