-Serpilllllll- Kızlar ben evlendikten sonra kızlık zarım çok kalın olduğu için ameliyat olmak zorunda kalmıştım. Şimdi 23 haftalık hamileyim benimle aynı sorunu yaşayıp normal doğum yapan var mı acaba?
Mimii94 -Serpilllllll- benim de kızlık zarım bozulmadı çok gerideymiş doktor demiştiki normal doğumda yırtılır kendiliğinden. Senin korkun ne ki nasıl bi sorun olur
-Serpilllllll- Mimii94 doktor kalınlığı tül gibi değil et parçası demişti o yüzden normal doğumla açılmayabilir. Zamanı gelince kontrol eder ona göre doğuma karar veririz dedi.