Filizacun canım valla 13.55 gibi birşey duydum çünkü ogün çok iyi değildim çok korkuttular beni. Bebek iyi dediler ama erken doğum riskin var dediler yatırdılar kendi doktorum da yoktu. Araştırma hastanesindeydim devlette. Sonra peronatolog alttan baktı 8,5 dedi o mudur ölçüsü bilmiyorum ama seni ytırıcaz bugün ilaçlara başlayıp salı günü doktorun dikiş atıcak dedi. Salı günü serklaj oldum.