1lalis_ benim 5. Haftamda kanama alanım vardı doktorum yatmamı söylemişti ben o süreç içerisinde bir iş yapmadım ve ara ara devam eden kanamalarım oldu progestan ve iğne kullandım. 12. Haftamda muayneye gittiğimde geçmişti. Şuan 22 haftalığım bebeğim gayet sağlıklı, ama o süreçte ben hiç birşey yapmadım sadece tuvalete kalkıyordum. Bence bir süre dinlensen geçebilir çok geçmiş olsun sağlıkla kucağına al inşallah🥰