Topcubanu Ayboga anladım canım rabbım hepımızın yardımcı olsun benım daha ılk gebelıkte ama nasıp değilmiş 🙏
berjerdekikaolikalev Topcubanu Üzülerek söylüyorum tanımıyorum seni ama düşük yapıyorsun demek ki inşallah hayırlısıyla tez zamanda yine aynı mutluluğu yaşarsın
Boniboncuk Topcubanu öyle mi? Aslında detaylı ultrasonla bakıldıgında kesenin nerede oldugu görünüyor baktılar mı sana canım
Boniboncuk Topcubanu bende karından ve vajınadan bakıldıgında bebek gorunmeyınce detaylıya yolladılar Ama benım kanamam vardı kesindi yanı dış gebelık oldugu degerimde inip çıktıgı için
Topcubanu Boniboncuk yok canım ya benı yollamadılar bı yere zaten hiç bı doktor dan memnun kalmadım 4 tane gezdım o yüzden