Gurbetkusu_43 yo kıyas yapmıyorum. Bunu bile söz konusu ediyorlar. Bahsettiğim çocuk 6 yaşında. Benim oğlum 3 yaşında. Benim oğlumda çizgi film izliyor. Yediği yemek, giydiği kıyafet,izlediği çizgifilm herşey kıyaslanıyor. Onun ki takdir gibi anlatılırken benim oğlum aaa bu çocuk ne zaman yumurta yiyecek bak Efe yiyor oluyor. Aslında anlatmak istediğim o. Kimsenin anneliğine,çocuk yetiştirmesine laf etmem. Kaynanalar gelinlere laf ederken kendi kızları melek aynı şeyi yapınca haklı oluyor.