Nusyabut ben aldım hamileliğimi ilk öğrendiğim ayda bizim paketin içinde 10 adet doktor muayenesi istediği rutin tahliller ikili tarama detaylı ultrason şeker yükleme nstler normal ya da sezaryen doğum 1 gece hastanede yatış+refakatçi 1 tane diyetisyen 1 tane kardiyoloji muayenesi hepsi içindeydi biz sadece her gittiğimizde 15 tl katılım payı verdik bunun dışında henüz hiç para ödemedik paket dışında 35+2 haftalığız☺️