Seni korkutmak istemem ama grip diye birşey yok canım bu ara kendini grip zanneden herkes korona ben de dahil pozitif im şuan şüphen varsa test yaptır ve benim düştüğüm hataya düşme bir an önce yaptır ben belirtiler den 4 gün sonra yaptırdım karantinam bitmedi hala ve 40+2im çom kritik bir süreçeyim ihmal etme test yaptır