Mahlem Hamilelikte folik asite hangi haftada başladınız kullanmayan oldumu hiç hamilelik boyunca herhangi bir sıkıntı yaratır mı biz 4 haftadan sonra basladik
Zehragniken Mahlem ben 4. Hafta da öğrendim hamile olduğumu. 4. Hafta da başlattı doktorum şimdi 12 Hafta bitiyor hala kullanıyorum
Siracinannesi Mahlem ben ilk hamileligimde çok geç farketmistim 2. Aydan sonra başlamıştim hiç de bişey olmadı maşallah çocuğum 7 yaşında 😅 bişey olmaz canım sıkma canını
DayFg Mahlem ben gebelik düşünmeye başladığım zaman aldım 2. Ay kullandım hala kullaniyorum 7. Haftadayiz
gzdkrck Gebe kalmadan en az 4-5 ay onceden başlamıştım. Kullanmanın herhangı bir zararı olmadıgı ıcın ve gebe kalma istegı ne zaman gelır bilemediğim için hep kullandım😬