Kdrye Gullucan sabahlari hala bulantim var. Cok sukur yedigimi cikarmiyorum ama nerdeyse her sabah mide suyum cikiyor. Tuzlu yiyorum hic asermedim simdiye kadar 🤗
Elmino 17 mart Doğum gösteriyor bugün 12. Haftaya girdik 🙏şimdiye kadar ne kusma be bulantı nede aşerme oldu hamileliğimi pek anlayamıyorum o yüzden ama şükürler olsun çok zorluk çekenler varmış allah yardımcıları olsun
Gullucan Kizlar ben sürekli tuzlu bişey yemek istiyorum kendimi tutamıyorum herkes cinsiyet erkek olabilir diyor ilk gebeligimde çok meyve yedim ama şimdi midem bulanıyor meyve görünce
BurcuAdak Aşırı mide bulantım ve baş ağrım oluyor gün içinde cok halsizim hiçbirsey yapmak istemiyorum aşırı yorgunluk var üstümde ne zaman geçiçek bunlar😫 bu arada 10+4 haftalıgız
Gnygns Kizlar doğum tarihinize bu programdan bakılıyor mu? Ben 8 +1 oldum başka bi program doğumun 7 mart oldugunu gösteriyor ama forumda 8 haftalık olanlar 20 ocaktan sonra bekliyorlar. Bu programı yeni indirdim coook beğendim ama dogum tarihini bulamadım yardimci olurmusunuz?
Canann18 Arkadaslar benim.hic belirtim yok cok korkuyorum ya allah korussun kalbi atmiyosa diye insanin hic bir yerinde belirti olmaz mi arada karnim agrirdi simdi oda yok 😔 bu arada 11 haftaligim
Mucizesinibekleyenacemianne Canann18 korkmayın bende de hiç yok mesela :) ama daha salı günü gördüm civcivimi🐣☺️🌸 Merak etmeyin gayet iyiler.. sadece çok uslular daha gelmeden içerden bile bize kıyamayıp yaramazlık yapmıyolar 🤗🌸
ReyhanBozdemir 6 tane mandalina yedim bugun 😂 ayva aşerdim bide onu da 1 tane yiyebildim malum kış ayı değil 🤣
GamzeCan Gullucan hiiiç bisey aşermiyorum herseyden tiksiniyorumm ne yesem kusuyorm özellikle tatlıdan nefret ediyorumm🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Babyborn Gullucan 12+6 Olduk bugün bişey aşermiyorum. Ama ne görsem canım çekiyor 😂🙈🙈🤷♀️ Acaba bu da aşermeye girer mi
Babyborn Gullucan 😂😂 işimiz iş o zaman çünkü ne görsem canım çekiyor, instagram a bir giriyorum yemekler felan yandım valla ben 🙈 bu gidişle iyi kilo alırım 😁