Semakacan canım inmiyor malesef. Hatta sana tavsiyem 1 beden buyuk al. Rahat rahat giyersin. Bir de ayaktayken beşki cok rahatsız etmez ama otururken sıkabilir. Bir de garip olan karnın iniyor zamanla ama kalcaların genis kalıyor. Bir de goguslerin en az 1 beden buyuyecek. Hatta ilk 3 ay 2 bedene kadar cıkabilit.. Agrın olacak illaki, kanaman olacak. Kendini psikolojik olarak dogumdan sonra saklamak istiyorsun.buyuk alırsan rahat edersın.Ben herseyi dogumdan onceki bedenimin 1 beden buyugu almıstım.hala da kullaniyorm