Canım ben filyasyonda çalıştım 1 ay.Orada gebe hastalarla da iletişim kuruyorduk bilgilendirme amaçlı.Bebeğini emzirmeye devam edeceksin.Yakın temas kurduğunda ağzında maske olması gerekiyor sadece buna dikkat et.Zaten evde kovid varsa bebekler de direk hasta kabul ediliyordu sisteme öyle yansıyordu.Hiç korkmana gerek yok onların bağışıklığı bizimkinden daha iyi