Cuma günü sezaryen olacam korse olarak ne alabilirim karar veremedim.
Aslında aklımda tayt korse var. Evde giyerim diye düşünüyorum. Belden alsam onu çok önermiyorlar alt tarafı da biraz sıksın diye şortlu ya da külot şeklinde korseler var.
Ben biraz sorumsuz biriyim bir şeyi alayım çok kullanamam bir tarafa atarım çabuk sıkılırım. Ama taytı her zaman giyerim diye düşünüyorum. Artık düşünmeye de zamanım kalmadı bir an önce sipariş vermem gerekir 🥺