Ada24 iki yastıkla yatmayı dene benim de çok yanıyordu. Özellikle uzandığım yattığım zamanlarda. Yastığımı yüksek tutuyorum çok iyi geldi. Eskiden gece uyanıyordum sanki midem dışarı çıkacak gibi. Akşam yatmadan süt içiyorum birde çok yandığı zaman gaviscon içiyorum. Bu söylediklerim bana iyi geldi çok şükür deneyebilirsin