Mnur Bus0999 cnm bn şuan covitim covit oldugum için şiddetli öksürüğüm vardı sağlık ocağındakı ebe bna geçirmem için 2 bardak süte kaynat ezdiğin 3 diş sarımsağı icine dök ılısın iç dedi işe yaradı bnde istrsen snde dene bi