Kızlar bebeğim erkek normalde karnıma dokununca tepki verirdi son 1 haftadır hareketleri çok az neden olur ki karnım çok sertleşiyor sağ tarafıma dayanıyor bende kalp atış cihazı var çok şükür iyi de hareket neden az olur ki bilemedim ya acile mi gitsem 🙄