daphnesmomm asla azalma olmadı tam tersi çok hareketliydi her zaman, öyle ki hiç neden hareket etmiyor diye endişeye kapılmadim şimdiye kadar. Kordonla rağmen nasıl bu kadar hareketli bende düşünüyordum bunu. Evet doktor kontrolünde farkedilmisti. Böyle br durumunuz yokken endişeye kaptirmayin kendinizi,Allahin izniyle bir şey olmaz. Olsa da çok normal bir şeymiş. Şunu söyleyeyim kordon dolandigini ilk doktorum soylemisti. Doktor değiştirdim suanki doktorum da cikardigini söyledi. Ama kordon dolansa bile biz gebelerimize soylemiyoruz bile, boşu boşuna evham yapmaları kendilerine bir şey katmayacak nasılsa dedi. Kordon dolanmasini da illa sezeryan sebebi saymiyoruz, eğer hareketlerde azlık veya hiç hareket olmazsa bize bildirmelerini istiyoruz dedi.