Merhabalar kızlar ben 13 ay önce gastrit bypass ameliyatı ( bağırsak kisaltilip mideye bağlanıyor direk) oldum aslında ameliyattan 1 sene sonra gebe kalmam gerekiyordu ama Rabbım nasip etti şuan 27+2 hamileyim ilk bebeğimi normal doğum yapmıştım 7 sene önce sorum şu ki benim gibi ameliyatlı olup normal doğum yapan var mı doktorum pek sıcak bakmıyor ameliyatlı olduğum için sezaryen yaparım diyor