Kızlar kanama alanlarım vardı, bebek iyi şükür. Maşallah. 6+1 olduk.
1 haftadır nerdeyse günlük 3 kere progestan alıyorum, kanamaya neden faydası yok. Doktor kesedebilir. Kesmeyedebilir dedi. Başına gelen var mı?
Ağrısı olan var mı gelip geçici ağrı?
Sinir bozucu artık 😔 Bebeğe birşey olmaz inşallah.
Sanirim kanama alanlari kanadikca mi kesiliyor?