Merhaba anneler , herşey yolunda giderken bir anda çatı darlığı ve bebeğin bir hafta ilerde olması nedeniyle sezaryen planlamak durumunda kaldık , doktoruma güveniyorum o kısım ayrı, fakat hazır olmadığım bir durumdu , kabul edemiyorum şuan. böyle durum yaşayan ve pozitif sezaryen hikayelerinizi yazar mısınız 🌸