Deletedmom62627 canım bazen yoksa yoktur çocuğun kısmeti o kadar, beni dinle bak ben varya 73 ile doğuma girdim, doğumdan sonra 65 e düştüm emzireyim süt olsun diye yedim içtim tekrar 73 oldum, ve sütüm çok az, mama veriyorum arada, pompa ile sağmasam kesilmişti belkide, çocuğun kısmeti bu kadar, benim ikinci çocuğumda ben kaynanamın evinde iş güç yapmaktan yemek yiyemiyordum, yorgunluktan ölüyordum, günde en fazla 3 bardak su içiyordum ama göğüslerim taşıyordu kızım 2,5 yıl anne sütü aldı, kısmeti vardı yani, ama bunda ayı gibi yiyorum içiyorum yok süt az, istediğim gibi süt yok, günde 3 litre su, artı meyvesuları, rezene, kimyon anason çayı içiyorum yok süt az, elektrikli pompa ile çoğalttım biraz olmayınca olmuyor, sende çok üzülüyorsun çabalıyorsun farkındayım ama milletin lafına üzülme süt birazda kısmet işi, bu kadar zorlama gülüm, bak bende üzülüyorum sana☹️🙏😘😘😘❤️