Yine yeniden 9ayliik serüvenimi burada bitiriyorum arkadaşlar… İkinciye hamilelik geçirdim tekrardan ve sürekli burda post okuyarak 2.dogumlar nasıl olur acaba dedim hep sordum sürekli ilk doğumum biraz zor geçmisti 30saat sancı çekmiştim oyuzden korkuyodum açıkçası sanki hiç doguramiycam hiç günler geçmiyor gibi sanki hp hamilyim olcam gibi hissediyodum kendimi kizimi 39+0da geldi oğlum daha uzadı artik hergun totem yapıp nezaman dogurcam diye konuştuk hep beraber Burda neyse gelelim o güne doğum yapcagim güne….. O akşam çıkıp yürüyüş yapalım dedim eşime bu bebeğin gelecgi yok😂 yurrudm baya geldik eve uyudum gece 1de birden sanci girdi yatakta kalktım tuvalete girdm cok baski yapiyordu aşağıya karnima sonra anladim sancilarim çok sıklaştı gelir gelmez 5daakkada bir oldu 3daakada oldu hemen yarım saate okadar hızlı olduki bir anda sanki sonra suyum geldi hemen kalktim duş aldım giyindim ama zorla ayagimi kaldiracak ve adim atacak halim yoktu okadar hızlı olduki birden bire 2.ye sancimi evde cekerim diyodum hep ama oyle bi firsatim bile olmadi 2bucuk gibi ciktik hemen hazrlanp hastaneye geldik 3oldu saat sonra acilden baktilar daha ordayken yine suyum geldi sonra acilmam 4.5,santim dedi ebe dogumhaneye gotrdler hemen saat gece 3.3bucuk falan oldu yattim1 sonra ebe tekrardan kontrole geldi ve açıklık 8santim olmuş şimdi dogurursun dedi hazirlandi ebe yatağı catal yaptılar doğum aletlerini falan herşeyi hazrladlar ben inanamıyorum tabi ne çabuk dedim ve sonra 5te doğumum gerceklesti 4saat içinde doğum yaptım Allah’ıma şükürler olsun ki sancilar yine zor tabiykide ama okadar kısa sürede doğumum olduki cok mutluyum buyuzden gerçekten 2.)ler daha kolay olurmus ve hersey anlik gelip geçici simdi 5gunlik olduk çok şükür yanımda uyuyo Rabbim sizde nasip etsin inşallah herkesin kolay doğumlar olsun ve bana down sendromu riski var demişler di sağlıklı dogdu çok şükür